Wednesday, November 18, 2009

В офиса измерваме времето в седмици

Остават 5 седмици до коледната ваканция като броим и тази, която почти свърши. По това време на годината неизменно започва обратното броене. Едва преполовихме ноември, а Джордж Майкъл и Марая Кери все по-често звучат с коледните си евъргрийни в офиса.

И все пак съм решила, че няма да започвам коледната кампания отрано. Ще изчакам да влезем в декември, да отмине предпразничната треска на клиентите, които ни затрупват с работа, за да мога да започна подготовката по план. Друга година от нетърпеливост, започвам от ноември и до коледа вече ме е обзела лека апатия по темата, защото от преиграване и преекспониране съм се изчерпала и изморила.

С няколко близки приятелки имаме традиция да се събираме по женски точно преди празниците в края на годината. Казваме си какво сме свършили през годината и пишем списък за следващата. Наистина го правим...и всъщност не е толкова скучно, колкото звучи - на чаша вино, с много неща за разказване и нови мечти за споделяне! Само да отбележа, че освен приятно, това със списъка е и доста полезно - преди няколко години се заех сериозно с посещения при зъболекар само, защото беше в списъка. Иначе все отлагах.

Основна част от коледната подготовка е да събера коледни рецепти и да запиша диск с christmas carols, които да поддържат духа в кухнята и в студените съботни следобеди. Не съм забравила и новата анимация на Дисни, която е вече по кината! Детските коледни филми ми напомнят за най-хубавите моменти от детството! Толкова обичам декемврийските недели в мола, когато децата тичат с еленски рога напред-назад, майките ходят с пълни торби от магазин в магазин, а мъжете им са накацали с отегчен вид по пейките пред витрините и нямат търпение да преминат към по приятната част от семейната неделя, а именно - обяда в Happy или Pizza Hut.

Тази година смятам да подходя с повече вкус и към украсата вкъщи. Намерила съм една малко магазинче на "Иван Асен" за hand-made коледна украса. Видях го веднъж като се разхождах в неделя, но типично по неделно, беше затворено и аз типично по почивно-безделнишки зяпах, долепвайки нос до стъклото, повдигната на пръсти. Ще си избера най-различни симпатични нещица от там. Нямам търпение, сега като се замисля! Решила съм да заложа само на дискретни препратки към коледната тематика (по-високопарно нямаше как да прозвучи :)). Без тежки китайски гирлянди и пластмасови клончета, залепени с тиксо по прозорците, които да се налага да монтирам again and again, защото се разлепват всеки път, когато някой отвори вратата на дневната. Искам коледният дух да се усеща в атмосферата, а не да ти пада на главата, докато вечеряш. Това вече си го причиних миналата година, за което още не съм си простила, а коледни негативи още тегнат върху репутацията ми на добра домакиня, която аз самата имам за себе си.

Даааа, не крия, че last Christmas не се получи много по план, затова шансът тази да е по-добра от предишната е значително по-голям :)!
Така съм го планирала!

No comments:

Post a Comment

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...