Wednesday, November 10, 2010

Christmas hit me...

Feliz Navidad било коледна песен.

Feliz Navidad, Feliz Navidad,
I wanna wish you a merry Christmas
From the bottom of my heart :)))

Такава коледна треска ме удари изведнъж.
Искам да се удуша в гирлянд.
Да ме ритне елен.
Да ме затрупа снежен човек.
Да ми се скара Дядо Коледа. 
Да се натровя с frosty глазурата на коледни сладки.
Да се порежа на коледна играчка.
Да си изгоря езика с коледен пунш.
 Да ми се спарят краката в "червените ботушки".
Да падне бушона от коледните светлини.

Let the Christmas holidays begin!

Аз съм коледен човек - малко по-висок от коледно джудже и малко по-слаб от снежен човек.
Толкова обичам коледните и новогодишни празници.
Винаги съм си мечтала да затрупам къщата с гирлянди. Да има свещи, кутии с подаръци, голямо коледно дърво, запотени стъкла на прозорците със сняг по перваза и червени, вързани с панделка завеси. И за подаръци - червени коледни пуловери с еленчета отпред - the ultimate Christmas gift.
Като по фимите! Като едно  време!
Времето на Дядо Мраз и Снежанка.
Времето на кака Лара и "Милион и едно желания".
Бих платила, ако можеше да се събудя поне още веднъж в коледна ученическа ваканция, с натрупали преспи сняг и кака Лара по телевизията  от сутрин до вечер. Все искам да не звуча носталгично! Не ми ли се получава!

Слушам десета коледна пессен в момента. И ще ги мина още веднъж след малко. Искам да се задуша с Christmas spirit!
Коледа до болка!
Хо-хо-хо-хо!

Минава ми през ум да напиша коледни късмети, да намеря коледни рецепти и да поствам на всеки час по една коледна снимка във Фейсбук.
Да си купувам топли сладки кафета с карамели, мокачино, лате, макиато и цялото им семейство в коледни чашки на Star Bucks. Да си ровя в чантата 5 минути, защото не съм си свалила червените коледни ръкавици от ръцете и не мога да си намеря портфейла с тях. Момчето от другата страна да ми пожелае "Весели празници", подавайки ми топлата червено-зелена чаша. Аз само да се усмихна, защото ме е изненадал с ранните пожелания.
Да наредя шоколадови Дядовци Коледовци в шкафа със сладките нещица като се прибера вкъщи и пакет салфетки с елени и звънчета на горния рафт, далеч от погледите на останалите хора.

И няколко седмици преди празниците може би ще ми се случи една вечер, в която ще се окажа сама вкъщи. Santa baby, hurry down the chimney tonight, припявам с кристална чаша ром с чай в ръка и увеличавам парното. Santa baby....изсипвам цялата миналогодишна украса от шкафа. Подът ритуално бива обсипан с частици от скъсани гирлянди и брокат от златисти стъклени топки на конец. Santa baby.....hurry down the chimney tonight...Тонколоните, разположени по всички ъгли в холя вибрират...Santa baby....никнат им гирлянди и frosty look appears...Santa baby...

Много коледни песни по-късно същата вечер се виждам как оставям малки стъпки в снега. Носът ми е червен от рома и студа. Гирляндите са останали на пода в кухнята, шоколадовите Дядо Коледовци се разтопяват в шкафа, защото съм оставила парното на 5. Никой не знае, че има салфетки с елени и че ако само се надигнеш на пръсти и погледнеш на горния рафт, ще ги видиш. Спират ми Коледата! Хоспитализарат ме заради коледна мания и причинен коледен тормоз на колеги, приятели и случайни минувачи. Виждам как ме водят в червена усмирителна риза с пух по края и пластмасов гирлянд, затегнат около китките през улицата към голямата не-еленска шейна с червени не-коледни сирени, а аз крещя "Како Лара, како Лара..."

It is love actually....
I can't stop caroling...
Santa baby...
Како Лара...

12 comments:

  1. Ако трябва да съм честна - аз съм същатааааааа, искам коледни салфетки, чаши, свещи, сладки, купи, пуловери с еленчета, ръкавички с еленчета, топки - червени, бели, със златно, без златно, сняг, шалове, уиски, канелени кафета, чаени микстури от ябълка и портокал и канела, ботушчета висят, малки еленчета, снежни човечета, всичкоооооооооо, искам всичко да накичааааааа!!! :)))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Хахахаххахахха....
    Ох, смея се така, защото си представям как правиш малки картинки с коледни сценки, малък Мечо Пух с коледна шапка, бебета-елени с памперси и елхички, украсени с разноцветни биберони.....
    Хо-хо-хо!

    ReplyDelete
  3. Ами грогът с мееед! ^^ И коледният свещник! И чорапът със снежен човееек! И да има скреж по прозорцитеее!!! :-)))

    ReplyDelete
  4. Ooooo, baby.....I'm so excited already....
    Искам да направим the ultimate Christmas story - с елени, дядовци в червено, бъдник в камината, елха до тавана, подаръци в кутии под нея, женски коледни обяди, обещания за следващата година, коледни базари, меденки с фрости глазура..., абе аз съм коледен човек :)))))

    ReplyDelete
  5. Нямаш проблеми! ;-) ^^
    И аз съм коледен човек, даже вече ми мина идейка за разказче през главата! Неее, хрумна ми още по-добра идея!!! Виж какво ти предлагам:

    С теб започваме щафета ама такава, която ще насочим само през хора, които действително могат да пишат и ще я напишат. А именно - всеки да си измисли коледна история, която независимо с какви внушения ще бъде, да е под формата на разказ (със съответните характерни особености за стила)! :-Р

    Какво ще кажеш? ^^
    /Само да уточня, че аз ще имам готовност да го напиша чак края на другата седмица, че преди това имам доста работа!/

    ReplyDelete
  6. Аз ще направя и още саксийки, с коледни мечета, които ще стоят празни, защото са декоративни... :)))

    ReplyDelete
  7. Great idea!!!
    Да направим коледен маратон в разкази!
    Аз предлагам срокът да е до 1.12., когато официално влизаме в коледния сезон.
    Ще подхвърля идеята и на други "коледни хора" :))))

    ReplyDelete
  8. Неее, какъв е този срок!? Срокът трябва да си е примерно до някоя дата между 15. и 20. декември... Първо, за да има повече време, а и за да са се настроили всички предколедно. ;-)

    ReplyDelete
  9. OK!
    Napravih edin barz koleden blog - ako ti haresva, mojem da kachvame vsi4ki koledni istorijki tam :))

    http://www.101christmasstories.blogspot.com/

    Na kakav e-mail da ti izpratq pokana, za da mojesh i ti da kachvash postove tam????

    ReplyDelete
  10. Ама ми дай и администраторски права, че да си поиграя с кода! ;-) Дай си твоя скайп, по-добра работа ще ни свърши! ^^

    ReplyDelete
  11. Super!
    maia_lina
    Ne ti namerih e-mail za da te pokanq da administrirash ;))))

    ReplyDelete
  12. Готова си! ;-
    ... Видях още онзи ден блога! Супер изглежда, даже се разочаровах, че няма да си играя да сменям тема, заглавка и т.н. :-/ Хаха, обаче открих какво му липсва и мисля, че ефектът, който ще добавя, супер много ще ти харесааа! :-Р ^^

    ReplyDelete

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...