Saturday, January 30, 2010

Дори не ми се ходи за обувки...

"Знам! Ужасно звучи!"

"Да! Мислих да си взема няколко дни отпуск, към края на седмицата - направих някакви резервации за Велинград."


"Не, няма конкретен проблем. В смисъл - не се е случило нещо лошо...може би няколко не толкова добри неща и малко претоварване в работен план. Just the usual!"


"Ами, да. Уж съм се наспала - легнах си в 12 и станах в десет. Аз и предния ден спах добре, но ми беше криво сутринта."


"Къде да ходя! Казвам ти, че дори за обувки не ми се ходи. А си бях обещала да си купя боти като от клипа на PUSSY CAT DOLLS - колкото и да струват. Представяш ли си! "


"Тук е. Гледа телевизия. Щяхме да ходим до майка му, но се отложи и ще гледаме някакъв филм сега, може би. "


"На мен ми се излиза довечера, колкото да се напия. Това от едно известно време ми е станало като фикс идея. Може да мръднем някъде, евентуално. Вие в Пловдив ли ще сте?"


"Оффф, не знам вече! Както много пъти съм казвала - не ми е лесно да живея със себе си в една кожа!!! Цяла седмица чакам да дойде събота. Идва събота - аз рева. Става неделя - рева, че вече е неделя, а в събота не съм правила нещо друго, а съм ревала. И става понеделник - и да рева и да не рева, все тая. "


"Не съм се депресирала, просто постоянно ми е притеснено - някакво вътрешно напрежение. Стряскам се вечер и сънувам един кошмар, който от пубертета си го превъртам през определени периоди...не, че е нещо кой знае колко страшно..."


"А, да. Видяхме се миналата седмица. Сигурно сме говорили 3 часа без да спираме - толкова много неща имаше да си казваме. Много ми беше домъчняло, ние не се бяхме виждали от почти половин година."


"Ами, добре е, общо взето. Не си е намерила работа, но се надява по-скоро агенцията да потръгне и да не се налага да работи допълнително. Каза, че засега имат работа, но....не се знае."


"Да, трбва да се видим, но....вече просто не мога да кажа кога, не мога да ги планирам нещата. Ако, искаш да се чуем другата седмица, да видим кой как е и ще се разберем."


"Да. Ще предам. Хайде...хубава и на вас...!"


Червена слушалка.

Червена слушалка втори път.

Turning off...


1 comment:

  1. Ако не ти се ходи за обувки, може те да дойдат при теб...За останалото - често ми се случва, свикнах със себе си, обикновено е през зимата, а тази зима е в комбинация и с много работа... :( Взех си обувките от пощата, но после така се ядосах за нещо друго, че дори забравих да се зарадвам...а те са толкова прекрасни...виж този сайт, все ще си харесаш нещо www.asos.co.uk ...Cheer up, mate!

    ReplyDelete

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...