Saturday, July 23, 2011

Out-of-office е състояние на духа

Завръщането от лятна ваканция е като край на войнишки отпуск - време за бунт. Да си пуснеш малко коса, да си скъсаш униформата, да закъснееш за вечерната проверка. Във варианта на еманципираната съвременна жена - да се правиш, че нямаш достъп до служебната поща, да ходиш със солена коса и моряшки тениски и да изхарчиш лятно-безрасъдна сума заплата за нови слънчеви очила (ще ги нося пред ярката светлина на работния монитор, а покрай мен отново ще се носи гръцка реч).
Вкопчила съм се в опашката на тази свършваща една седмица отпуск и тя ме размятва сякаш е гигантски гущер от пясък, който изтича между пръстите ми. Преминавам през депресивно неговорене, планове да избягам някъде и опити да организирам мини уикенд на най-близкото море преди още да съм стигнала вкъщи.
Всяка година по това време след море, попълвам някой и друг апликейшън за зелена карта, търся курс по френски или италиански, не си вдигам телефона и скитам като куче без стопанин по улиците. Ям, където ме завари глада, пия кафетата на непознати заведения и ползвам случаен интернет кънекшън. Без грим, по очила и равни сандали. Ей, така! На пук. И гледам филми за втори път в някое кино. Ей, така. За кеф.
Както вече ви казах, всичко завършва като войнишки отпуск - винаги се намира кой да те вкара в редиците, или в моя случай - в ексела.

А всичко започна като на филм - в БНТ, 2006.
По света и у нас са две различни неща.
Pistacio и stracatella са като брат и сестра.
Най-много beach-ове в Гърция се казват παραλία.
Out of office е състояние на духа.
Shirt-a е по-добре с едно Т отпред.

No comments:

Post a Comment

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...