Tuesday, September 7, 2010

Turning Off...

Имах думи в главата. Носих ги като в чекмедже. Чаках да се оплодят. Съзнанието ми е по бельо.

Ще покарам в една посока. Без да изпреварвам. Няма да гледам табели. Няма да давам мигач. Ще карам само направо. Като до морето. Ще разчитам, че имам бензин. Няма да качвам хора на стоп.
Ще си облегна главата назад и...
Няма да сменям скорости.
Няма да сменям радио честоти.
Няма да сменям къси и дълги.
Няма да сменям лентите.

Ще стана автопилот.

***
Толкова ми се спи! Няма да пия нищо, мерси.
Ще седна на крайната маса, че е по-тихо.
Добре съм. Просто съм изморена.
Спряла съм за малко. Пътят беше оттук. Не ми се завиваше.
Тия дни карам само по магистралата.
Повече инерция има.
Помага.
Когато си само направо.
Не, наистина спокойно, добре съм!
Изморена съм само.

Бях на сватба.
Играх хора.
Пожелавах от сърце.
Спомнях си отдавна.
Останах с високи обувки.
Убих хлебарка в 4.
Не спах, но сънувах.
Закусвах, защото не вечерях.
Чух "Документи за проверка".
След като не чух "Намали".
Когато не си помагаш сам, ти помагат приятелите.

***

Спрях тук отвън.
По инерция.
Имах думи в главата.
Сега съм добре.

***

Turning off...
Recharging...

1 comment:

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...