Monday, October 15, 2012

Уроци

Една приятелка ми каза, че ходи на уроци по актьорско майсторство.
И там и казали, че за да си актьор трябва да си поне малко простак.
И аз си казах, че това отново е насилената ексцентричност на арт-хората, която ме дразни.
Но се смяхме...защото бяха изпити много Маргарити, имаше много силуети в розово и една бутилка уиски започваше да се разлива.
И всички вече искаха да ходят на актьорско майсторство и имахме HD фотоапарат, за да снимаме високото качество на нощта и пилон по средата на кухнята, метален и лъснат стърчеше, и си беше женски купон, който се чува от улицата.

След доста часове преспани се появи желание да мога и аз да съм простак...
Да правя простички неща.
Да нямам сложно възпитание.
Да ме харесват хора - други да не ме.
Да казвам просто всичко.
ПростО простА простОта
Искам да съм мъничко Простак




No comments:

Post a Comment

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...