Saturday, March 17, 2012

Obtaining IP address...connected. 16.03.2012, Salt & Sweet, Sheynovo Str., 13:53h.

ikea.com
10-ина градуса над вчерашните температури.
По-цветна корица на списание от минали броеве.
Профилактика. На сървъра. И аз имам нужда. Но нямам ID support.
Ботушите ми стоят още при обущаря - вече цяла седмица.
Пролетта дойде - ако знаех щях да ги оставя ритуално и по-рано.
Ще пия кафе в картонена чашка утре сутрин по топли павета.
Без мляко, за да е постно.
Постът трябва да е в главата, ми казва колега.
Поглеждам внимателно купата със зеленчукова супа. ИКЕА, IDEELL, 3.99лв.

.....................................................................................................................................................Obtaining IP address...connected. 16.03.2012, Salt & Sweet, Sheynovo Str., 13:53h.
Дояждам супата.
Картофите всемам за вкъщи.
Таксуват ми пластмасовата кутийка.
Със самолетна надценка.
Слагам си червените слънчеви очила и си нося скъпата кутийка с постните картофи.
Офисен трети етаж в къща срещу културен по руски център.
Спрели сме климатиците.
Не можем да спрем телефоните.
Скоро ще ни спрат e-mail-ите.
За профилактика.
Осигуряват ни IT support.
Зеленчукова супа за душата.
Постът е в главата.
ID support.

No comments:

Post a Comment

Трябва ми. Обещание.

Затварям широко отворения нощен прозорец. Не! Само секунда! Подушвам въздуха към тъмния вътрешен двор. С пълен гръден кош и стомах, ся...